Autoturismul : un suport cu impact publicitar puternic!

 

    

 "Publicitatea buna nu doar transmite informatii. Ea patrunde in mintea publicului cu dorinte si convingeri".

Leo Burnett

 

 Din acest motiv utilizam resursele pe care le avem pentru a crea cu ajutorul tehnicilor de guerrilla marketing campanii publicitare  interactive folosind autoturismele.

 

 

Ce implica tehnicile de guerilla marketing ?

 

 

 

Ce abordari va propunem?

 

 

 

Care sunt efectele  unei campanii realizate folosind autoturismele?

 

Asadar putem atrage un public tinta de 66 % !!!

 

Crestera vanzarilor depinde de tipul produsului sau serviciului promovat , cat de repede se consuma produsul samd , asadar la intrebarea cu cat poate creste o reclama cifra vanzarilor este dificil de raspuns 10 % sau 20 %  ? , depinde de specificul afacerii .

 

Deasemena se poate promova o campanie de brand, de cunoasterea marcii , de cunoasterea unui anumit produs, respectiv comunicarea unei promotii .

 

Cert este ca pentru a "vinde " trebuie sa fi cunoscut si vazut zi de zi .

 

Sa ne amintim pe scurt comportamentul de cumparare :

 

Ai nevoie de ceva ? Ce faci ? Intrebi un prieten daca stie cutare sau cutare , si te duci la recomandarea prietenului si asta este tot un tip de reclama , desemenea iti vei aminti tu la randul tau ca ai vazut undeva o reclama la acel ceva ce cauti.

In concluzie cu cat esti mai cunoscut si vazut zi de zi cu atat mai multi clienti vei avea si afacerea ta va prospera.

 

Suntem aici pentru dumneavoastra  . Nu va mai vaitati ca afacerile merg prost din cauza criezei economice ! Sus si  Contactati-ne !

 

 

 

 

Newsletter